donderdag 22 december 2011

Op weg naar huis!

Ik heb nog even wat tijd voordat ik in het vliegtuig naar Nederland stap, dus nog een paar laatste woorden voor dit jaar. Vanochtend heb ik mijn flat in London definitief achter me gelaten. Het was de laatste paar dagen erg saai zonder kerstboom en alles ingepakt. Maandag was de TV al opgehaald dus ik was blij dat het dan eindelijk donderdag werd en ik vanochtend de deur achter me dicht kon trekken. Hoewel ik verdrietig ben dat deze periode van mijn PULSE avontuur voorbij is, kijk ik alweer uit om straks in Januari nog in Munsieville te zijn en daarna heerlijk vakantie te vieren in Botswana en Zuid-Afrika!!! Daarnaast kijk ik ook steeds meer uit naar de periode na mijn PULSE avontuur, want dat wordt vast ook weer heel leuk en uitdagend. Dinsdag en woensdag heb ik twee dagen bij Grey doorgebracht om met een editor de eerste video in elkaar te zetten. Gistermiddag om 16 uur vonden wij dat hij af was, ik was trots als een pauw op het resultaat, maar gisteravond kreeg ik een mail van Fay dat het creative team ernaar had gekeken en dat ze er in Januari toch nog graag aan willen sleutelen. Terechte feedback hoor en ik vind het erg prettig dat ze er nog naar hebben gekeken, daar wordt hij alleen maar beter van. Het was erg leuk werk om te doen want je creeert in een paar dagen een mooie video van 4 minuten uit ruim 7 uur filmopnamen!! Ik kreeg vandaag nog een erg mooie mail van Paul, de directeur van Project Hope UK, waarin hij me bedankte voor alles wat ik afgelopen jaar voor ze heb gedaan en aangaf dat ik het hem moeilijk heb gemaakt omdat hij geen idee heeft hoe hij mij kan vervangen.......ik werd er even stil van maar ook wel trots, ik ben zelf ook erg blij met wat ik heb bereikt in de afgelopen 5 maanden. En het is nog niet voorbij! Nu eerst even genieten van 1,5 week thuis. Ik wens iedereen heel fijne Kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuw jaar!

Geen opmerkingen: