woensdag 23 november 2011

De laatste voorbereidingen en vooruitblik naar 2012

Deze week heb ik verschillende orienterende gesprekken voor wat ik NA PULSE in Februari 2012 ga doen. Het is een beetje dubbel want ik ben heel druk met de laatste voorbereidingen voor ons vertrek naar Munsieville as zondag. Maar aan alle goede dingen komt een eind en het gaat nu razendsnel allemaal. Als ik terug ben uit Munsieville over 2 weken, kan ik beginnen met het opruimen van mijn flat in London want 22 December ga ik naar huis voor de Kerstvakantie en 2 Januari vlieg ik voor de laatste keer naar Zuid-Afrika....

Wil en Jacqueline op bezoek

Afgelopen weekend heb ik bezoek gehad uit Nederland. Wil en Jacqueline kwamen Londen onveilig maken. En uiteindelijk moesten ze nog een dagje langer blijven omdat door de mist hun vlucht op zondagavond werd geannuleerd. Maar heel erg vonden ze het geloof ik niet want dat gaf ze de mogelijkheid om nog een dagje naar Notting Hill te gaan (op zoek naar Hugh Grant..) en Portobello Road. We hebben een heel gezellig weekend gehad waarin we uiteraard zijn gaan Kerstshoppen. Het wordt met de dag mooier hier in de stad in de voorbereidingen op Kerstmis. We zijn naar Tate Modern museum geweest, daar moet je van houden, ultramoderne kunst met soms bizarre creaties die ik niet kon doorgronden. Jacqueline heeft nog diverse kinderboeken gekocht voor de kinderen van Munsieville, heel lief. Dank je Jacqueline voor deze bijdrage. En doordat je ze in de winkel van Oxfam hebt gekocht heb je 2 goede doelen gesteund! We hebben ook nog een pub bezocht met Patrick, de neef van Jacqueline uit Duitsland die sinds deze zomer ook in Londen woont. Kortom, erg gezellig allemaal en leuk om sinds lange tijd weer bij te kletsen.
Gisteren heb ik alle Sterren ingepakt omdat ze vandaag op transport gaan naar Munsieville. Het zijn er echt heel veel en wat hebben die kinderen hun best gedaan zeg. Er zitten prachtige exemplaren bij! Sommige hebben mooie boodschappen ook voor de kinderen van Munsieville, echt hartverwarmend. Komende week ben ik druk met het afronden van mijn strategisch communicatieplan en de laatste voorbereidingen met Grey voor de video opnamen in Munsieville en het werkbezoek van het EHS GSK team. Ik krijg iedere dag vragen binnen van het team die varieren van "zijn er haardrogers in de lodge" tot "werkt mijn GSM daar"  en "wat voor kleding kan ik het beste inpakken". Maar ze zijn stuk voor stuk erg enthousiast om ons te helpen in Munsieville en ze zijn allemaal heel eager om het verschil te gaan maken daar! Het is een leuke groep en ik weet zeker dat we ook veel lol gaan hebben met elkaar. En zoals jullie weten, ik kijk er enorm naar uit om de schatten van Munsieville weer te zien! Ik ben zo benieuwd hoe ver de Mama's zijn met hun stenenmakerij....

Honderden sterren op een stapel

Soms zijn ze echt prachtig!

En soms met hele diepzinnige boodschappen!

Geen opmerkingen: