dinsdag 13 september 2011

Het aftellen is begonnen!

Nog een paar daagjes en dan zit ik in Zuid-Afrika, waar nu de lente begint, wat vervelend.....Best lastig wat ik mee moet nemen want in Munsieville is het stoffig en loop ik waarschijnlijk lange afstanden. Maar als ik workshop geef of afspraken heb buiten Munsieville, dan heb ik weer nette kleren nodig. En ik wil alles in 1 koffer van max 23 kg en dat moet best kunnen! Daar komt nog een extra probleem bij, want ik moet ook nog op de valreep een sjieke jurk gaan kopen. Want Project Hope UK is uitgenodigd op de verjaardag van een heel belangijk figuur in de Zuid-Afrikaanse geschiedenis. Iemand die 80 wordt en in Munsieville geboren en getogen is! En aangezien ik in Munsieville ben op het moment van het feest, mag ik er ook heen! Ik zal proberen met een foto te onthullen wie het is!! Vandaag druk bezig geweest met de layout van de nieuwe website. Ik heb een bedrijf gevonden waar je zelf je website kunt ontwikkelen op een vrij eenvoudige manier zonder dat je HTML of andere ingewikkelde codes nodig hebt. Ik heb wat geexperimenteerd en vandaag hadden we overleg of we zouden overstappen. Het grote voordeel is dat we hiermee onafhankelijk worden van derde partijen die vaak veel geld vragen en soms, als we ze kunnen overtuigen om voor ons pro bono te werken, onze website niet als prioriteit hebben. Probleem was echter de financiering, het budget voor het hele jaar hosting van $240 is zelfs een probleem op dit moment! Ik heb daarom de stoute schoenen aangetrokken en Marcel gevraagd of GSK Nederland dit bedrag zou willen sponsoren en het goede nieuws is dat hij aangaf dat te willen doen! Marcel, ontzettend bedankt! Dit betekent dat ik verder kan en hopelijk voor het eind van mijn assignment een mooie site kan afleveren! Dit is ontzettend belangrijk voor onze organisatie, omdat het het gezicht naar buiten is naar potentieel nieuwe sponsors en vrijwilligers. Paul en Deborah waren ook erg blij met die nieuws. Morgen ga ik de evaluatie criteria voor het GSK project afmaken, verder met de website en mijn strategisch paper en ga ik nog eea uitzoeken en voorbereiden voor mijn projecten in Munsieville. Ondanks dat het heel hektisch is deze week kijk ik alweer uit naar de dag van morgen, en niet in de laatste plaats omdat Jeroen dan naar Londen komt. We zijn dan nog een paar avonden samen voordat ik voor 6 weken vertrek.....

Geen opmerkingen: