vrijdag 9 september 2011

Nog 1 week tot Munsieville!

Vrijdagmiddag en ik heb nog een actiepuntenlijst van 1 pagina voordat ik volgende week zaterdag naar Munsieville ga. Tijd tekort dus! Gisteren mijn presentatie voor de board gehouden. Er was helaas erg weinig tijd dus ik moest in zo'n 10 minuten door de slides heen. Heb dus ook geen moeite gedaan om het Engelse protocol in stand te houden (daar had ik immers geen tijd voor) en ben zo als het een Nederlandse betaamt meteen met de deur in huis gevallen dat ik hun hulp nodig heb en dat ze aan de bak moeten met social media! Er werd een fles champagne beloofd door de voorzitter als ik een bepaald lid van de board (ik noem geen namen) aan het Twitteren zou krijgen......Maar ik kreeg van Paul een enorm compliment toen hij zei dat ik al veel werk had verzet en dat hij ziet dat mijn strategische route ook de weg te gaan is. Een betere bevestiging kon ik niet krijgen van dat hij dit echt meent, want vanmiddag vroeg hij me tijdens onze werkbespreking of ik volgende week nog even een korte gebruiksaanwijzing voor het gebruik van Twitter aan hem kon sturen......Ik denk dat ik al aardig op weg ben om de weg te banen voor mijn Networked Nonprofit van de toekomst. Verder was de meeting een beetje vreemd, ik blijf moeite houden met het beleefde Engelse gedrag en het is me vaak niet duidelijk wat ze nou echt van iets vinden. Ook kan er wat betreft vergaderhygiene nog wel het een en ander verbeterd worden. Er was geen actiepuntenlijst en zaken bleven vaak in het midden en onbeslist. Afgelopen dinsdag heb ik met enkele andere PULSE vrijwilligers afgesproken in de kroeg. Het was erg leuk om ervaringen uit te wisselen met elkaar. Twee werken voor een heel grote organisatie en dat is toch wel heel verschillend met wat ik doe. Simon, een andere collega, gaat nog beginnen. Hij gaat als alles goed gaat in Oktober naar Nepal.

Ik ga zo lekker hardlopen om het weekend gezond te beginnen. Ik loop tegenwoordig na het werk hard rond de golfbaan van Stockley Park. Lekker rustig zonder verkeer en in de frisse lucht. Het is wel heuvelachtig, dus Loopgroep Houten: als ik terugkom dan loop ik de helling bij Bever tijdens de fartleg met 2 vingers in mijn neus!

Komend weekend wordt slecht weer dus maar eens kijken wat ik ga doen. Mijn laatste weekend in Londen voorlopig!

Geen opmerkingen: