dinsdag 20 september 2011

De eerste school doet mee aan Star of Hope!

Gisterochtend kreeg ik een mail van Guy, dat hij zijn eerste school, de Cleophas Jenaplanschool in Utrecht, enthousiast heeft gemaakt voor mijn project. Ze gaan de helft van het sponsorgeld dat de kinderen bij elkaar gaan rennen tijdens een sponsorloop op 5 oktober, doneren aan the Thoughtful Path!! Ik ben erg blij met deze eerste Nederlandse bijdrage! Guy bedankt voor je hulp! En misschien volgen er meer want zoals ik al schreef heeft Jeroen alle 24 scholen in Houten aangeschreven en hij heeft ook al 1 enthousiaste reactie terug dat het besproken gaat worden in een teamvergadering. Ook mijn vader heeft de stoute schoenen aangetrokken, hij wilde in eerste instantie maar 1 school in Breda proberen, maar ik zag gisteravond een hele stroom emails voorbijkomen! En ik weet dat er ook nog verschillende collega's van GSK bezig zijn om me te helpen. Iedereen bedankt vast!

Gisteren mijn eerste dag Munsieville, indrukwekkend! Het ligt prachtig, op een berg met een gigantisch uitzicht. We hebben diverse meetings gehad en hebben een heel productieve dag gehad. Ik ben deze week voornamelijk met Alyson op pad en volg haar meetings, om snel de mensen en Munsieville te leren kennen. Ik heb waarschijnlijk vandaag wel al een ontmoeting met de jonge journalisten. Ik schrijf komende week nog wat meer in detail over wat we hier doen. Maar als je niet kunt wachten, Alyson heeft op haar blog: http://alysonkruchersouthafrica.blogspot.com/ al een heel verslag staan van gisteren.

Als jullie me de komende tijd nog wat meer willen volgen, dan kan dat ook via de Facebook pagina van de Thoughtful Path. Hier zal ik de komende 6 weken ook veel foto's en berichtjes uit Munsieville neerzetten. Het zou fantastisch zijn als jullie ons willen "liken"  zodat zoveel mogelijk mensen horen van het fantastische werk dat Project Hope UK hier doet. Klik hier voor onze Facebook site: http://www.facebook.com/thethoughtfulpath


Geen opmerkingen: