vrijdag 26 augustus 2011

Week 4 zit er alweer op!

Jongens wat gaat dat snel! Week 4 zit er alweer op. Deze week ben ik veel alleen op kantoor geweest omdat Paul in Munsieville zit en Ellie een collega had van Project Hope US waarmee ze veel externe afspraken had. Ik heb dus veel kunnen doen. Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik druk bezig geweest met de Star of Hope campagne. Ik merkte dat ik zelf ook een beetje "hang" soms in het "oude" werken, ik wilde eerst de presentatie voor de scholen niet online zetten omdat ik bang was dat scholen hem gaan gebruiken zonder mee te doen aan de actie. In de geest van meer openheid en transparantie in sociale netwerken ben ik daarvan afgestapt en nu staat hij op Slideshare! Ik heb een strategisch paper geschreven waarom Project Hope UK meer moet gaan doen in sociale netwerken en heb een onderbouwing geschreven voor een LinkedIn groep. Ik heb veel aan de boeken die ik nu lees, elke dag een uur reizen in de metro heeft toch zijn voordelen..Verder heb ik een communicatieplan gemaakt voor het bezoek van de 11 GSK collega's van Health & Safety in november. Ik ben verantwoordelijk voor de communicatie voor, tijdens en na hun bezoek en dat betekent ook afstemming met GSK corporate. Daar ga ik dus over een week voor naar GSK house. Ik ben ook bezig om een boekje te maken voor ze met praktische informatie voor hun bezoek, zoals het gebruik van Skype, het schrijven van een blog, veiligheid in Munsieville etc. Ik heb dus een mix van heel strategisch werk en wat meer praktische klussen, een mooie mix. Volgende week begin ik met de voorbereidingen voor mijn bezoek aan Munsieville. Ik heb een afpraak met mijn voorganger, Neil, die de Youth Voice Journalism Academy heeft opgezet. Ik ga in Munsieville hiermee verder en heb hem gevraagd om me helemaal bij te praten. Kortom, ik verveel me hier geen seconde. Maar zometeen gaat de stekker er even uit. Om 16.15 landt Jeroen op Heathrow en ik ga hem zo ophalen. We hebben uitzicht op 4 dagen samen want het is Bank Holiday! Woensdag hoef ik pas weer naar kantoor, dus even geduld, ik zal pas volgende week weer gaan bloggen........Goed weekend!

Geen opmerkingen: