donderdag 25 augustus 2011

Star of Hope uitnodiging staat op onze website!

Ik zou dit eigenlijk moeten Twitteren, maar met nog maar 1 volger gaat dat niet echt opschieten. Ook mijn Facebook account loopt nog niet echt omdat ik meer tijd besteed aan de Thougthful Path blog en onze strategie dan aan mijn eigen pagina. Daarom maar even via de blog. Ik wilde jullie laten weten dat de uitnodiging voor de scholen nu te vinden is op onze site:

Star of Hope uitnodiging voor scholen

Ik ben ook erg trots op de powerpoint die ik voor de scholen heb gemaakt en die heb ik inmiddels als pdf online gezet: Werkdocument voor scholen die meedoen!

Deze is bij mij ook als powerpoint aan te vragen voor gebruik op de moderne elektronische schoolborden.
Ik ben benieuwd of jullie scholen enthousiast krijgen, ik hoor dat er al veel mensen voor me aan het werven zijn. Barbara zet hem op! Degene die de eerste school aanlevert krijgt, samen met de school een eervolle vermelding op onze Facebook pagina en op deze blog!!

Geen opmerkingen: