dinsdag 23 augustus 2011

Nederlandse scholen gezocht voor Star of Hope actie!

Een van mijn opdrachten bij Project Hope UK is om een aantal (Nederlandse) scholen warm te krijgen voor een sponsoractie voor Kerstmis, Star of Hope. We vragen kinderen uit de klas om een Kerstster te versieren met een boodschap voor de kinderen van Munsieville en 1 euro per kind te doneren. Het geld wordt besteed aan een festival dat we rond Kerst willen gaan organiseren voor de kinderen van Munsieville. De sterren worden dan opgehangen in een grote kerstboom die we in het dorp neer gaan zetten. Vorig jaar was dit een groot succes, de kinderen genoten van alle sterren en voelden zich enorm vereerd dat kinderen vanuit de andere kant van de wereld een kerstboodschap aan hen stuurden!! De kinderen van Munsieville hebben met Kerst geen kado's of lekker kerstdiner, ze mogen blij zijn als ze uberhaupt eten hebben en het is daarom heel bijzonder om dit voor ze te mogen doen. Ik hoop dat vele van jullie die dit lezen mij willen helpen om deze actie tot een succes te maken. Stuur mij een mail als je de uitnodiging voor de school wilt hebben, het komt ook nog op onze website maar als je niet kunt wachten........

Kinderen van Munsieville zijn onder de indruk van ruim 800 sterren.....
 Oh ja, een leuk onderdeel van deze actie is dat de scholen die meedoen van mij een leuke powerpoint krijgen die ik heb gemaakt over het dagelijks leven in Munsieville. Op deze manier leren de kinderen in de klas ook nog wat van de kinderen van Munsieville. Ik hoop dat jullie meedoen!


Persoonlijke boodschap van kinderen uit de UK


Geen opmerkingen: