vrijdag 19 augustus 2011

Week 3 is alweer voorbij!

De German baker
Wat gaat die tijd toch ontzettend hard zeg! De derde week zit er alweer op. Deze week is Alyson begonnen, mijn Pulse collega uit New York. Zij gaat a.s. zondag naar Munsieville voor de rest van haar tijd. Deze week was ze op kantoor om zich voor te bereiden. Zij gaat proberen in Zuid-Afrika partners of sponsoren te vinden voor the Thoughtful Path. Nu Project Hope UK ook in Zuid-Afrik een geregistreerd NGO is, kunnen we daar fondsen binnenhalen. Alyson is senior sales manager in New York, een leuke, enthousiaste meid en we hebben veel lol gehad deze week. Ik kijk er al helemaal naar uit om samen een flat te delen in Randfontein. Over een maand ga ik al, het komt zo snel dichtbij. Ik heb deze week hard gewerkt aan mijn communicatieplan en vandaag Paul mijn resultaten laten zien van de SWOT analyse en de richting die ik op wil. Hij was onder de indruk en 8 september mag ik presenteren aan de Board!! Spannend want daar zitten allemaal invloedrijke personen in, maar ook erg leuk en een eer. Ook heb ik hem geprobeerd te overtuigen om een LinkedIn groep voor Project Hope te beginnen. Hij is nog niet helemaal overtuigd, maar we hebben afgesproken dat hij er zich de komende 2 weken iets meer in verdiept en dan hakken we 5 september, als hij terug is uit Munsieville, de knoop door. Verder hebben we deze week meegedaan met een begeleide wandeling door de Cordula van Stockley Park. We kwamen uit bij een soort SRV-wagen van de Duitse bakker waar we lekkere pretzels hebben gekocht voor onze collega's. Op de terugweg hoosde het van de regen helaas en was het meer powerwalken terug naar kantoor. Vandaag hebben Alyson en ik gejogd bij Stockley Park, een stuk handiger dan vanuit huis want dan moet ik eerst 15 minuten door stinkverkeer heen en daar kan ik nog niet echt aan wennen......
De dames van Project Hope UK en PULSE

Geen opmerkingen: