maandag 15 augustus 2011

Verrassingsbezoek!


Papa en ik blij elkaar te zien!
Dit weekend heb ik mijn vader verrast door op zijn verjaardagsfeestje te verschijnen. Mijn moeder zat al lang in het complot en had al die tijd op haar tong moeten bijten en mocht niks vertellen. Wat was het leuk om zijn reactie te zien! Zo blij dat ik er was. En ik vond het ook heel leuk om er te zijn en ook de familie weer te zien. Natuurlijk was ik ook blij om weer een weekend met Jeroen samen te zijn, wat kijk ik ernaar uit om hem mijn nieuwe woonomgeving te laten zien! Over 2 weken komt hij een lang weekend naar Londen. Ook was het erg leuk om Nanne en Rosie en natuurlijk mijn zus en Marc te zien die net terugkwamen van vakantie. Nanne en Rosie hebben erg hun best gedaan om mijn appartement wat minder kaal te maken, gisteravond ging ik beladen met tekeningen van dieren uit Afrika weer terug naar Londen!
Porkenjo
Versierde deur door tekeningen van Nanne en Rosie
Ook Porkenjo zat weer even lekker op schoot te spinnen en ik heb nog even de gelegenheid genomen om haar op de foto te zetten want de komende 3 maanden zal ik haar niet zien (Ze vindt Skype niet zo heel leuk...). Vandaag was Alyson, mijn GSK Pulse collega uit New York er voor het eerst. Ze is hier een week en gaat dan naar Munsieville voor 6 maanden. We gaan samen daar een flat delen en dar verheug ik me op want dan kunnen we ervaringen delen en ook de weekenden samen leuke dingen doen. Alyson gaat zich in Munsieville voornamelijk bezighouden met fondsenwerving. Vanmiddag hebben we een teleconferentie gehad met Neil en Michelle onze PULSE buddies en dat was weer erg motiverend, wat zijn zij jaloers dat wij nog 6 maanden voor ons hebben! Deze week hoop ik mijn communicatieplan grotendeels af te hebben en de krijtlijnen voor de nieuwe website. Volgende week ontmoet ik de consultants die me hopelijk gaan helpen met het realiseren van de nieuwe website en dan wil ik dat duidelijk is wat we precies willen. Ben trouwens het boek Connect! aan het lezen van Menno Lanting, over de impact van sociale netwerken op organisaties en leiderschap! Een aanrader met aansprekende voorbeelden. Het is het management boek van 2011 en leest erg makkelijk weg.



Geen opmerkingen: