vrijdag 2 september 2011

Ik word nog social media expert!

Deze week heb ik mijn strategisch paper afgerond voor The Thougthful Path. Ik heb inmiddels 3 boeken gelezen over digitale marketing en het gebruik van social media door non-profits (ik maak handig gebruik van de 2 uur commute die ik per dag heb) en ik begin het al door te krijgen. Vandaag had ik een TC met een consultant die me gaat helpen met het verbeteren van onze website en onze sociale aanwezigheid en ik kon gewoon meepraten over tagging, hashtags, SEO, Linkedin profiling, etc etc. En daar boven op komt nog dat ik het ook ontzettend leuk vind. Ik zie bij deze organisatie een grote overeenkomst met GSK: beide organisaties zijn een beetje bang voor interactie in de sociale media en gebruiken hun Facebook pagina als een zendkanaal in plaats van een plek waar interactie en conversaties plaatsvinden. Daar ga ik voor Project Hope UK proberen verandering in te brengen en wie weet, kan ik dat bij GSK dan ook nog eens een keer gaan doen. Verder ben ik druk bezig geweest met het communicatieplan voor de 11 GSK collega's die in November naar Munsieville komen. Ik ben ook bezig met een programmaboekje voor ze en moet daarvoor van iedereen foto's verzamelen....ook een leuke dagtaak hoor om iedereen achter de broek aan te zitten. Daarnaast heb ik een briefing document gemaakt voor de groep van 100 GSK vrijwilligers uit de US die in het kader van Orange Day voor ons voorlichtingsmaterialen gaan maken. De foto's die Alyson deze week stuurde van shacks waren daarvoor erg bruikbaar.

Ik heb helaas nog geen scholen gevonden voor de Star of Hope, kom op jongens wie helpt me???? Veder was het een korte week met slechts 3 werkdagen. Oh ja, ik heb ook nog met Neil gesproken over de Youth Voice Journalism Academy die hij heeft opgezet in Munsieville. Ik ga dit programma evalueren en kijken of we ermee verder kunnen en zo ja hoe. Dit zal een van mijn eerste taken zijn in Munsieville. Vanuit Munsieville bereikten ons deze week enthousiaste verhalen. Volgende week meer daarover, ik ga nu mijn zus ophalen van het vliegveld want die komt dit weekend Londen onveilig maken.

Verlichting in de shacks

Gevaarlijke situaties in de hutjes

Geen opmerkingen: